muzyka chrzescijanska

muzyka chrzescijanska I umieścić w sekcji "Zatrzymaj się i pomyśl" na końcu każdego rozdziału, aby rozpalić wyobraźnię czytelnika. Pytania nie są typowe ", co stało się na stronie 2" pytania, a pytania, które sprawiają, że myślisz. "Co byś zrobił w takiej sytuacji?" "Co by się stało, gdyby trzeba Napisałeś książkę?" "Czy uważasz, że istnieje niebezpieczeństwo przyszłość? Powinien sprawdzić się na rzeczy?" "Jak myślisz, dlaczego to czy tamto się stało?"

Nie pytam czytelnika do przewidzenia, co napisałem, ale myśleć o tym, jak to mówią, jeśli pisali książkę. Moja wyobraźnia mi co napisać i to jest zabawa, aby dowiedzieć się, co twoja wyobraźnia powie Ci napisać.

Mam również dodano rozdział "Słownictwo" na końcu książki. Słówka słowa są wytłuszczone, kursywa w całej książce, pomagając młodzieży do nauki i docenić nowe słowa. Młodsi czytelnicy mogą po prostu nauczyć się znaczenia. Czytnik średniego szczebla może nauczyć się znaczenia i ortografii, a czytelnik wyższego poziomu może nauczyć się znaczenia, ortografii, i być w stanie wprowadzić słowa w zdaniu. Czuję, że jest to dobre narzędzie edukacyjne dla nauczycieli i rodziców, jak i samych dzieci.

muzyka chrzescijanska

Tyler: Dlaczego zdecydowałeś się włączyć suplementy edukacyjnych? Wspomniał pan, że nie są "typowe" pytania, ale te, które sprawiają, że myślisz. Czułeś niektóre z materiałów używanych do czytania w szkołach była niepełna?

Lisa: Choć nie jestem tak "w zgodzie" z systemu szkolnego, jak byłem, kiedy moje dzieci były małe, zdecydowałem się umieścić suplementów edukacyjnych w różnych powodów. Moim głównym celem jest na młodych ludzi i pomagając im "zobaczyć" w ich umysłach oka, jak ja.

Chciałem też książka być atrakcyjne dla rodziców i nauczycieli, jak i uczniów. Każdy wygrywa ten sposób! Dzieci dostać tajemnicę czytać i pomóc rozwiązać, a pytania są naprawdę tylko prosi, aby pomóc im nauczyć się nie tylko to.

- autor artykułu